Rywalizacja w grach, w których musisz być tak aktywny, szybki i zwinny jak tylko się da to nie wyłącznie okazja do aktywnego wypoczynku na łonie natury, ale również okazja do przypomnienia sobie, że nie jesteście tylko kolegami z pracy, ale zespołem bliskich sobie na swój sposób osób.
Co zostało przewidziane w ramach team buildingu?
- Aktywne gry
- Program prowadzącego
- Energetyzująca muzyka DJ
- Jedzenie i napoje
Opcje gier
Wyścigi na oponkach
Gdy tylko zabrzmi hasło sędziego – czas zaczynać! Uczestnik bierze oponkę i skacze z nią
z rozbiegu na ścieżkę, na końcu której znajdują się kręgle. Im więcej kręgli strąci zawodnik, tym więcej punktów zdobędzie dla swojej drużyny.
Gdy tylko zabrzmi hasło sędziego – czas zaczynać! Uczestnik bierze oponkę i skacze z nią
z rozbiegu na ścieżkę, na końcu której znajdują się kręgle. Im więcej kręgli strąci zawodnik, tym więcej punktów zdobędzie dla swojej drużyny.
Wyścigi na samochodzikach
Zadaniem uczestników jest przejechanie określonego dystansu i przekazanie pojazdu kolejnemu uczestnikowi i tak dopóki do mety nie dotrze ostatni członek zespołu. Wygrywa drużyna, która jako pierwsza dotrze do mety. Zespoły mogą brać udział w wyścigu jednocześnie lub poprzez wybór finalistów i decydujący wyścig między nimi.
Zadaniem uczestników jest przejechanie określonego dystansu i przekazanie pojazdu kolejnemu uczestnikowi i tak dopóki do mety nie dotrze ostatni członek zespołu. Wygrywa drużyna, która jako pierwsza dotrze do mety. Zespoły mogą brać udział w wyścigu jednocześnie lub poprzez wybór finalistów i decydujący wyścig między nimi.
Wyścigi w kołowrotku
Kołowrotek dla wiewiórki to nadmuchiwane koło z podwójną obręczą i nadmuchiwanymi „stopniami” pośrodku. Aby się poruszać uczestnicy muszą trzymać się lin po bokach koła, szybko chodzić po „schodkach” i dzięki temu ukończyć sztafetę, najlepiej prędzej niż przeciwnik. Zespół nie może pomóc uczestnikowi będącemu w trakcie zadania, w przeciwnym razie grozi im grzywna! Wygrywa drużyna, która uzyska najkrótszy łączny czas w wyścigu.
Kołowrotek dla wiewiórki to nadmuchiwane koło z podwójną obręczą i nadmuchiwanymi „stopniami” pośrodku. Aby się poruszać uczestnicy muszą trzymać się lin po bokach koła, szybko chodzić po „schodkach” i dzięki temu ukończyć sztafetę, najlepiej prędzej niż przeciwnik. Zespół nie może pomóc uczestnikowi będącemu w trakcie zadania, w przeciwnym razie grozi im grzywna! Wygrywa drużyna, która uzyska najkrótszy łączny czas w wyścigu.
Gąsienica
Zadaniem członków zespołu będzie jak najszybsze pokonanie odległości. Drużyna lub część drużyny musi wejść do „gąsienicowej taśmy” i przebyć określony dystans. Opuszczanie gąsienicy jest niedozwolone. Nadepnięcie na ziemię jest karane dodatkowymi sekundami! Pośpiech w tym zadaniu nie
Zadaniem członków zespołu będzie jak najszybsze pokonanie odległości. Drużyna lub część drużyny musi wejść do „gąsienicowej taśmy” i przebyć określony dystans. Opuszczanie gąsienicy jest niedozwolone. Nadepnięcie na ziemię jest karane dodatkowymi sekundami! Pośpiech w tym zadaniu nie
Wędkarstwo
Zadanie w tym etapie: drużyna (jeden uczestnik nie jest w stanie utrzymać gigantycznej wędki) lub dwie rywalizujące ze sobą drużyny w określonym czasie muszą „złowić” jak najwięcej drewnianych ryb, które naprawdę nie chcą się złapać na przynętę. Im więcej złowionych ryb w wyznaczonym czasie, tym lepiej dla drużyny.
Zadanie w tym etapie: drużyna (jeden uczestnik nie jest w stanie utrzymać gigantycznej wędki) lub dwie rywalizujące ze sobą drużyny w określonym czasie muszą „złowić” jak najwięcej drewnianych ryb, które naprawdę nie chcą się złapać na przynętę. Im więcej złowionych ryb w wyznaczonym czasie, tym lepiej dla drużyny.
Wyścigi w płetwach
Miękka konstrukcja gigantycznych płetw nie pozwala wygrywać wyłącznie dzięki szybkości. Potrzebna i ważna jest tutaj technika. Wszyscy członkowie zespołu muszą pokonać dystans sztafety w jak najkrótszym czasie. Zwycięzcą zostaje drużyna, której uczestnicy ukończyli etap i jako pierwsi dotarli do mety!
Miękka konstrukcja gigantycznych płetw nie pozwala wygrywać wyłącznie dzięki szybkości. Potrzebna i ważna jest tutaj technika. Wszyscy członkowie zespołu muszą pokonać dystans sztafety w jak najkrótszym czasie. Zwycięzcą zostaje drużyna, której uczestnicy ukończyli etap i jako pierwsi dotarli do mety!
Wyścigi konne
Zasady gry: uczestnicy obu drużyn w określonym czasie muszą przeskoczyć wyznaczoną odległość i przekazać „konia” kolejnemu uczestnikowi. Trwa to do momentu, aż cała drużyna ukończy zadanie. Wygrywa zespół, który jako pierwszy znajdzie się na mecie.
Zasady gry: uczestnicy obu drużyn w określonym czasie muszą przeskoczyć wyznaczoną odległość i przekazać „konia” kolejnemu uczestnikowi. Trwa to do momentu, aż cała drużyna ukończy zadanie. Wygrywa zespół, który jako pierwszy znajdzie się na mecie.
Gigantyczna proca
Czy potrafisz zburzyć cały wieżowiec z puszkami i świniami z Angry Birds przy pomocy 5 strzałów? Sprawdź to używając gigantycznej procy. Za każde zbite piętro lub świnię uczestnicy otrzymują punkty. Zespół z największą liczbą punktów wygrywa!
Czy potrafisz zburzyć cały wieżowiec z puszkami i świniami z Angry Birds przy pomocy 5 strzałów? Sprawdź to używając gigantycznej procy. Za każde zbite piętro lub świnię uczestnicy otrzymują punkty. Zespół z największą liczbą punktów wygrywa!
Ponadto wieczorny program można uatrakcyjnić występem zespołu muzycznego, grami „Najsłabsze ogniowo”, „Intuicja”, zajęciami z show na YouTube. Wszystko to ma na celu zmobilizowanie zespołu i wywołanie pozytywnych emocji.
Najbardziej przebojowi otrzymają brandowane upominki.
Najbardziej przebojowi otrzymają brandowane upominki.
Gotów na aktywny odpoczynek z całym zespołem? Naprzód!
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI