Organizacja degustacji w Warszawie i Polsce

Od ponad 10 lat profesjonalnie organizujemy degustacji i degustacji biznesowe
  • 13
    lat na rynku
  • 14
    krajów
  • 2000+
    wydarzeń
Degustacja to świetny sposób na zapoznanie odbiorców z produktem, pokazanie wszystkich jego plusów i zalet.
Ważne jest także, aby wziąć pod uwagę czynniki, które wpłyną na opinię ludzi o produkcie. Rozważmy je szczegółowo.
Jak zorganizować degustację?
  • Wybrać odpowiednie stanowisko
    W celu przeprowadzenia degustacji należy wybrać sklep, centrum handlowe, w którym prezentowany jest Twój produkt. Ważne jest zapoznanie się z danymi o przepustowości i ruchu dla prognozowania konwersji.
  • Dobrać akcję
    Aby jeszcze bardziej zmotywować klientów do zakupu możesz zainteresować ich dodatkową promocją. Na przykład: 1+1 lub rabat. Promocja pomoże także przyciągnąć więcej klientów podczas dni degustacji.
  • Wyznaczyć właściwy czas
    Ważne jest, aby określić dla kogo przeznaczony jest produkt oraz w jakie dni i godziny klienci odwiedzają punkty sprzedaży.

    W dni powszednie po godzinie 18:00 napływ odwiedzających jest bardzo duży, ale nie każdy ma ochotę zatrzymać się i zwrócić uwagę na degustację. W weekendy odwiedzający są bardziej otwarci na dialog.
  • Dopasować promotorów
    Najważniejszą osobą podczas degustacji jest promotor. Ważne, aby dobrze znał tekst promocyjny, był skupiony na produkcie, który reprezentuje, był przyjazny i otwarty. Znaczący dla percepcji klientów jest również jego prezencyjny wygląd i stylowy ubiór promocyjny.
  • Wyszkolić promotorów
    Aby promotorzy mogli skutecznie i poprawnie zaprezentować produkt konieczne jest zapoznanie ich z tekstem promocyjnym i wcześniejsze podanie pełnej informacji o produkcie.
  • Stworzyć wyrazistą strefę promocyjną
    Strefa promocyjna musi być prawidłowo oznaczona, wygodna dla promotorów
    i odwiedzających. Za ladą konieczne jest utrzymanie porządku i czystości. Strefa promocyjna musi przyciągać. Dobrym posunięciem jest zainstalowanie dodatkowej strefy fotograficznej,
    w której goście będą robić sobie zdjęcia.
  • Odpowiednio wystawić produkt
    Należy zadbać o to, aby produkt zawsze prezentował się jak najlepiej i wzbudzał chęć wypróbowania go, a w przyszłości zakupu.
Jeśli będziesz przestrzegać tych zasad przeprowadzenie degustacji zwiększy sprzedaż, stworzy pozytywny wizerunek i zwróci uwagę opinii publicznej na Twoją markę.

Degustacje produktów spożywczych

Degustacje produktów spożywczych
    Zobacz video z degustacji z naszego portfolio
      Chcesz wzbudzić zainteresowanie swoim biznesem? Daj się poznać dzięki fajnej promocji!
      Co czeka na ciebie na imprezie?
      Dodatkowo możemy zorganizować
      Dlaczego akurat my mamy organizować twój event?
      Korzystne ceny
      Najlepsze rozwiązania w najniższych cenach
      Nie wykraczamy poza budżet
      Oszczędzamy Twój budżet
      Od początku do końca
      Oferujemy kreatywne pomysły
      Przygotowujemy kompleksowe rozwiązanie
      Kontrolujemy wszystkie etapy eventów
      Szybko
      Możliwe terminy 3-5 dni
      Szybkie poprawki
      Dotrzymujemy terminów wyznaczonych przez klientów
      Niezawodnie
      Ponad 12 lat doświadczenia
      Ponad 2000 wydarzeń
      Ponad 90 000 zadowolonych gości
      Skutecznie
      Rozwiązujemy zadania biznesowe podczas eventów
      Realizujemy zadania team buildingu
      Tworzymy niepowtarzalne, niezapomniane show
      Kreatywnie
      Zawsze znajdziemy coś, co Cię zaskoczy
      Minimum 3 warianty scenariusza do wyboru
      Opinie
      Klienci
      Poznaj nasz zespół

      Organizujemy Twoje wydarzenie na najwyższym poziomie

      • ALESIA OLGINA
        Założyciel
        Pojawienie się na świecie było jej pierwszym wydarzeniem. Od tego czasu one się nie kończą.
      • ALEKSANDRA WASILEWSKAJA
        Kierownik projektów w Białorusi
        Zawsze intryguje i uszczęśliwia – dokonuje niemożliwego.
      • PAWIEŁ ZWIEZDIN
        Marketingowiec
        Zawsze znajdzie coś, co można poprawić, nawet jeśli wydaje się, że już nie ma nic do poprawy.
      • ANTON NIAVEIKA
        Kierownik projektów w Polsce
        Potrafi znaleźć wspólny język nawet z najbardziej wymagającymi klientami.

      Firma eventowa w Polsce KITCHEN EVENT

      ul. GĘSIA, nr 8, lok. 205, miejsc. KRAKÓW, kod 31-535, kraj POLSKA
      Kitchen Event Sp. z o. o.
      NIP : 6751768087

      Phone: +48 730 207 272
      Email: manager@kitchen-event.pl
      Pracujemy w dni powszednie od 10:00 do 18:00
      W każdej chwili możesz zostawić prośbę
      Szybko reagujemy w godzinach pracy
      Skontaktuj się z nami
      Weźmiemy pod uwagę Twoje życzenia, przedstawimy najlepszą ofertę i sporządzimy wycenę wydarzenia.
      Twoje dane są potrzebne do szybkiej informacji zwrotnej i nie są udostępniane podmiotom trzecim.
      Używamy plików cookie, aby ulepszyć stronę
      OK