Organizacja degustacji w Warszawie i Polsce

Od ponad 10 lat profesjonalnie organizujemy degustacji i degustacji biznesowe
  • 14
    lat na rynku
  • 20
    krajów
  • 2000+
    wydarzeń
Degustacja to świetny sposób na zapoznanie odbiorców z produktem, pokazanie wszystkich jego plusów i zalet.
Ważne jest także, aby wziąć pod uwagę czynniki, które wpłyną na opinię ludzi o produkcie. Rozważmy je szczegółowo.
Jak zorganizować degustację?
  • Wybrać odpowiednie stanowisko
    W celu przeprowadzenia degustacji należy wybrać sklep, centrum handlowe, w którym prezentowany jest Twój produkt. Ważne jest zapoznanie się z danymi o przepustowości i ruchu dla prognozowania konwersji.
  • Dobrać akcję
    Aby jeszcze bardziej zmotywować klientów do zakupu możesz zainteresować ich dodatkową promocją. Na przykład: 1+1 lub rabat. Promocja pomoże także przyciągnąć więcej klientów podczas dni degustacji.
  • Wyznaczyć właściwy czas
    Ważne jest, aby określić dla kogo przeznaczony jest produkt oraz w jakie dni i godziny klienci odwiedzają punkty sprzedaży.

    W dni powszednie po godzinie 18:00 napływ odwiedzających jest bardzo duży, ale nie każdy ma ochotę zatrzymać się i zwrócić uwagę na degustację. W weekendy odwiedzający są bardziej otwarci na dialog.
  • Dopasować promotorów
    Najważniejszą osobą podczas degustacji jest promotor. Ważne, aby dobrze znał tekst promocyjny, był skupiony na produkcie, który reprezentuje, był przyjazny i otwarty. Znaczący dla percepcji klientów jest również jego prezencyjny wygląd i stylowy ubiór promocyjny.
  • Wyszkolić promotorów
    Aby promotorzy mogli skutecznie i poprawnie zaprezentować produkt konieczne jest zapoznanie ich z tekstem promocyjnym i wcześniejsze podanie pełnej informacji o produkcie.
  • Stworzyć wyrazistą strefę promocyjną
    Strefa promocyjna musi być prawidłowo oznaczona, wygodna dla promotorów
    i odwiedzających. Za ladą konieczne jest utrzymanie porządku i czystości. Strefa promocyjna musi przyciągać. Dobrym posunięciem jest zainstalowanie dodatkowej strefy fotograficznej,
    w której goście będą robić sobie zdjęcia.
  • Odpowiednio wystawić produkt
    Należy zadbać o to, aby produkt zawsze prezentował się jak najlepiej i wzbudzał chęć wypróbowania go, a w przyszłości zakupu.
Jeśli będziesz przestrzegać tych zasad przeprowadzenie degustacji zwiększy sprzedaż, stworzy pozytywny wizerunek i zwróci uwagę opinii publicznej na Twoją markę.

Degustacje produktów spożywczych

Degustacje produktów spożywczych
    Zobacz video z degustacji z naszego portfolio
      Chcesz wzbudzić zainteresowanie swoim biznesem? Daj się poznać dzięki fajnej promocji!
      Co czeka na ciebie na imprezie?
      Dodatkowo możemy zorganizować
      Dlaczego akurat my mamy organizować twój event?
      • Korzystne ceny
        Najlepsze rozwiązania w najniższych cenach
        Nie wykraczamy poza budżet
        Oszczędzamy Twój budżet
      • Od początku do końca
        Oferujemy kreatywne pomysły
        Przygotowujemy kompleksowe rozwiązanie
        Kontrolujemy wszystkie etapy eventów
      • Szybko
        Możliwe terminy 3-5 dni
        Szybkie poprawki
        Dotrzymujemy terminów wyznaczonych przez klientów
      • Niezawodnie
        Ponad 12 lat doświadczenia
        Ponad 2000 wydarzeń
        Ponad 90 000 zadowolonych gości
      • Skutecznie
        Rozwiązujemy zadania biznesowe podczas eventów
        Realizujemy zadania team buildingu
        Tworzymy niepowtarzalne, niezapomniane show
      • Kreatywnie
        Zawsze znajdziemy coś, co Cię zaskoczy
        Minimum 3 warianty scenariusza do wyboru
      Opinie
      Klienci
      Poznaj nasz zespół

      Organizujemy Twoje wydarzenie na najwyższym poziomie

      • ALESIA OLGINA
        Założyciel
        Pojawienie się na świecie było jej pierwszym wydarzeniem. Od tego czasu one się nie kończą.
      • ALEKSANDRA WASILEWSKAJA
        Kierownik projektów w Białorusi
        Zawsze intryguje i uszczęśliwia – dokonuje niemożliwego.
      • PAWIEŁ ZWIEZDIN
        Marketingowiec
        Zawsze znajdzie coś, co można poprawić, nawet jeśli wydaje się, że już nie ma nic do poprawy.
      • ANTON NIAVEIKA
        Kierownik projektów w Polsce
        Potrafi znaleźć wspólny język nawet z najbardziej wymagającymi klientami.

      Firma eventowa w Polsce KITCHEN EVENT

      ul. GĘSIA, nr 8, lok. 205, miejsc. KRAKÓW, kod 31-535, kraj POLSKA
      Kitchen Event Sp. z o. o.
      NIP : 6751768087

      Phone: +48 730 207 272
      Email: manager@kitchen-event.pl
      Pracujemy w dni powszednie od 10:00 do 18:00
      W każdej chwili możesz zostawić prośbę
      Szybko reagujemy w godzinach pracy
      Skontaktuj się z nami
      Weźmiemy pod uwagę Twoje życzenia, przedstawimy najlepszą ofertę i sporządzimy wycenę wydarzenia.
      Twoje dane są potrzebne do szybkiej informacji zwrotnej i nie są udostępniane podmiotom trzecim.
      Używamy plików cookie, aby ulepszyć stronę
      OK