• 14
    lat na rynku
  • 20
    krajów
  • 2000+
    wydarzeń
Sampling to świetny sposób na zwiększenie sprzedaży produktów poprzez rozdawanie darmowych próbek.

Dzięki samplingowi możesz przedstawić produkt swojej grupie docelowej, przyciągnąć nowych klientów i zbudować zaufanie do marki.
Cechy samplingu
  • Najczęściej dystrybucją próbek zajmują się producenci niedrogich towarów: kosmetyków, perfum, biżuterii, chemii gospodarczej, artykułów higienicznych, żywności i napojów.
  • Sampling jest bardzo skuteczny przy pierwszym wypuszczeniu produktu na rynek, jego rebrandingu i wprowadzaniu nowych towarów do linii produktów.
  • Sampling jest bardziej efektywny w weekendy.
  • Samplingiem zajmują się promotorzy, którzy znają charakterystykę i cechy produktu.
  • Dystrybucja próbek, choć nieobowiązkowa, jest pożądana w punktach sprzedaży towaru – gwarantuje to zwiększenie popytu na towar.
  • Sampling odbywa się zwykle za ladą na stoisku danej marki, co przyciąga uwagę potencjalnych konsumentów.
Podstawowe rodzaje samplingu
  • Wet-sampling
    („mokry” sampling). Klienci testują produkt bezpośrednio w punkcie sprzedaży: przykładają do skóry tester szminki lub smakują potrawy.
  • Horeca-sampling
    W punktach gastronomicznych, hotelach i miejscach rozrywki klientom proponuje się jako upominek od instytucji spróbowanie napojów lub wyrobów tytoniowych.
  • Dry-sampling
    („suchy” sampling). Klienci otrzymują próbki towarów, które można przetestować w domu. Dystrybucja odbywa się na ulicach lub na wydarzeniach tematycznych.
  • House – to – house-sampling
    (domowy sampling). Próbki towarów wysyłane są do klientów pocztą, zawieszane na klamkach, wkładane do skrzynek pocztowych lub gazet i czasopism, dodawane do innych towarów wysyłanych na adres domowy.

Przykłady samplingu

Zobacz fotografie z samplingu na degustacjach produktów spożywczych
    Zobacz video z samplingu na degustacjach produktów spożywczych
      Co czeka na ciebie na imprezie?
      Dodatkowo możemy zorganizować
      Dlaczego akurat my mamy organizować twój event?
      • Korzystne ceny
        Najlepsze rozwiązania w najniższych cenach
        Nie wykraczamy poza budżet
        Oszczędzamy Twój budżet
      • Od początku do końca
        Oferujemy kreatywne pomysły
        Przygotowujemy kompleksowe rozwiązanie
        Kontrolujemy wszystkie etapy eventów
      • Szybko
        Możliwe terminy 3-5 dni
        Szybkie poprawki
        Dotrzymujemy terminów wyznaczonych przez klientów
      • Niezawodnie
        Ponad 12 lat doświadczenia
        Ponad 2000 wydarzeń
        Ponad 90 000 zadowolonych gości
      • Skutecznie
        Rozwiązujemy zadania biznesowe podczas eventów
        Realizujemy zadania team buildingu
        Tworzymy niepowtarzalne, niezapomniane show
      • Kreatywnie
        Zawsze znajdziemy coś, co Cię zaskoczy
        Minimum 3 warianty scenariusza do wyboru
      Opinie
      Klienci
      Error get alias

      Firma eventowa w Polsce KITCHEN EVENT

      ul. GĘSIA, nr 8, lok. 205, miejsc. KRAKÓW, kod 31-535, kraj POLSKA
      Kitchen Event Sp. z o. o.
      NIP : 6751768087

      Phone: +48 730 207 272
      Email: manager@kitchen-event.pl
      Pracujemy w dni powszednie od 10:00 do 18:00
      W każdej chwili możesz zostawić prośbę
      Szybko reagujemy w godzinach pracy
      Skontaktuj się z nami
      Weźmiemy pod uwagę Twoje życzenia, przedstawimy najlepszą ofertę i sporządzimy wycenę wydarzenia.
      Twoje dane są potrzebne do szybkiej informacji zwrotnej i nie są udostępniane podmiotom trzecim.
      Używamy plików cookie, aby ulepszyć stronę
      OK