• 14
    lat na rynku
  • 20
    krajów
  • 2000+
    wydarzeń
Dlaczego akcje promocyjne są potrzebne?
Akcje promocyjne są potrzebne jeśli zastanawiasz się jak:
zwiększyć popyt
na produkt lub usługę
poszerzyć bazę
klientów, leadów, partnerów
zapoznać z nowymi produktami
grupę docelową
zorganizować otwarcie
obiektu handlowego, showroomu, biura
stworzyć pozytywny wizerunek
swojej marki, znaku towarowego
poznać swojego klienta
i znaleźć pożądaną niszę
Konsument chce zapoznać się z produktem lub usługą jeszcze przed zakupem, a wydarzenia promocyjne pomogą w tym.

Dodatkowo promocja to świetny sposób na wyróżnienie się na tle konkurencji.
Jaką akcję promocyjną wybrać?
  • Jeśli chcesz zapoznać grupę docelową z produktem, degustacja w centrum handlowym, sampling (dystrybucja próbek) będzie dla Ciebie odpowiednia.
  • Aby wprowadzić nowy produkt na rynek proponujemy prezentację produktu/usługi, degustację.
  • Kolportaż ulotek pomoże Ci przekazać ważne informacje.
  • Aby spopularyzować produkt/usługę, zwiększyć poziom rozpoznawalności marki dobrze jest zorganizować specjalne wydarzenia promocyjne z rozrywkami, pracą animatorów.
Na co zwrócić uwagę?
  • Dobór personelu promocyjnego
    Promotor lub hostessa to osoba, która przedstawia Twój produkt/usługę szerokiemu gronu odbiorców. Ważne, aby wizerunek promotora odzwierciedlał istotę Twojej marki.
  • Branding
    Odpowiednie oznaczenie miejsca wydarzenia pozwoli oddać wartość produktu, sprawi, że zapadnie w pamięć.
  • Artyści, prowadzący, program
    Jeśli prezentujesz produkty lub usługi przeznaczone na dużą skalę, otwierając nowy obiekt, ważne jest, aby wziąć pod uwagę ciekawy program, wybrać prowadzącego i artystów, którzy będą pasować do marki.
Prawidłowo opracowana koncepcja i forma imprezy promocyjnej, czas jej trwania, artyści, promotorzy gwarantują wzrost sprzedaży i popularności produktu/usługi.

Akcje promocyjne

Zobacz przykłady akcji promocyjnych z naszego portfolio
    Co czeka na ciebie na imprezie?
    • Ciekawe lokalizacje
      Dobierzemy lokalizacje dopasowane do budżetu, liczby uczestników i charakteru imprezy firmowej – od eleganckich sal po plener pod miastem.
    • Catering pierwsza klasa
      Opracujemy indywidualne menu. Zapewnimy doskonałą obsługę na miejscu.
    • Bogaty program pokazowy
      Organizujemy występy wykonawców różnych kalibrów.
    • Inteligentny prezenter
      Współpracujemy z czołowymi prezenterami, którzy wiedzą, jak posługiwać się mikrofonem i nie tylko.
    • Ekscytujące zajęcia
      W programie uwzględnimy strefy zabaw, strefy relaksu… wszystko, żeby goście się nie nudzili.
    • Produktywne budowanie zespołu
      Dobierzemy zajęcia, zadania, gry i quizy – wszystko, co zjednoczy zespół.
    • Jasny wystrój
      Zajmiemy się tematyczną aranżacją przestrzeni eventowych oraz przygotowaniem stref fotograficznych.
    • Pomoc techniczna
      Opracujemy projekt wyposażenia technicznego obiektu o dowolnym stopniu złożoności.
    Dodatkowo możemy zorganizować dla Twojej firmy
    • Gwiazdorskie headlinery
      Przyprowadzimy i towarzyszymy występowi gwiazdy, blogera, mówcy dowolnej wielkości.
    • Modni DJ-e
      Wiemy jak stworzyć nastrój na imprezie za pomocą konceptualnych setów od modnych DJ-ów.
    • Zdjęcie i wideo
      Wykonamy zdjęcia i filmy reportażowe, które na długo pozostaną w folderach na dyskach firmy.
    • Opiekuńczy personel medyczny
      Goście będą bezpieczni: wydarzeniu może towarzyszyć lekarz lub ochrona.
    • Wrażliwy personel promocyjny
      Przeprowadzimy castingi, szkolenia oraz instruktaż na miejscu dla hostess i promotorów.
    • Materiały informacyjne POS
      Wykonamy druki, szyldy, merch, pamiątki.
    • Transfer 24/7
      Dowieziemy gości na miejsce wydarzenia. Po zakończeniu wydarzenia zawieziemy je we właściwe miejsce.
    • Gwiazdkowe zakwaterowanie
      Zajmiemy się rezerwacją i zameldowaniem gości w hotelu.
    Dlaczego warto powierzyć organizację eventu naszej agencji?
    • Korzystne ceny
      Najlepsze rozwiązania w najniższych cenach
      Nie wykraczamy poza budżet
      Oszczędzamy Twój budżet
    • Od początku do końca
      Oferujemy kreatywne pomysły
      Przygotowujemy kompleksowe rozwiązanie
      Kontrolujemy wszystkie etapy eventów
    • Szybko
      Możliwe terminy 5-10 dni
      Szybkie poprawki
      Dotrzymujemy terminów wyznaczonych przez klientów
    • Niezawodnie
      Ponad 14 lat doświadczenia
      Ponad 2000 wydarzeń
      Ponad 90 000 zadowolonych gości
    • Skutecznie
      Rozwiązujemy zadania biznesowe podczas eventów
      Realizujemy zadania team buildingu
      Tworzymy niepowtarzalne, niezapomniane show
    • Kreatywnie
      Zawsze znajdziemy coś, co Cię zaskoczy
      Minimum 3 warianty scenariusza do wyboru
    Opinie
    Klienci
    Poznaj nasz zespół

    Organizujemy Twoje wydarzenie na najwyższym poziomie

    • ALESIA OLGINA
      Founder, CEO
    • ANTON NIAVEIKA
      COO, CTO
    • PAWIEŁ ZWIEZDIN
      СМО
    • ANASTAZJA KOLESNIK
      Middle Event Manager Poland,
      MICE specialist
    • ALEKSANDRA WASILEWSKAJA
      Senior MICE specialist

    • POLINA DOLGOLAPTEWA
      Online Events Specialist,
      Middle MICE specialist

    • SOFIA PRUIDZE
      Senior Event Manager Georgia

    Firma eventowa w Polsce KITCHEN EVENT

    ul. GĘSIA, nr 8, lok. 205, miejsc. KRAKÓW, kod 31-535, kraj POLSKA
    Kitchen Event Sp. z o. o.
    NIP : 6751768087

    Phone: +48 730 207 272
    Email: manager@kitchen-event.pl

    Gdzie działamy
    Kraków i okolice: Wieliczka, Bochnia, Niepołomice, Myślenice, Skawina
    Warszawa i okolice: Piaseczno, Konstancin-Jeziorna, Pruszków, Marki
    W całej Polsce: w Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Łodzi, Katowicach i innych miastach.

    Polska i wyjazdy zagraniczne
    Organizujemy wydarzenia firmowe w całym kraju — w górach, nad morzem, w lasach, nad jeziorami i rzekami.
    Prowadzimy również wyjazdy incentive do takich kierunków jak Gruzja, Armenia, Turcja, Maroko, Oman, Cypr, Dubaj.
    Pracujemy w dni powszednie od 10:00 do 18:00
    W każdej chwili możesz zostawić prośbę
    Szybko reagujemy w godzinach pracy
    Skontaktuj się z nami
    Weźmiemy pod uwagę Twoje życzenia, przedstawimy najlepszą ofertę i sporządzimy wycenę wydarzenia.
    Twoje dane są potrzebne do szybkiej informacji zwrotnej i nie są udostępniane podmiotom trzecim.
    Agencja eventowa Kitchen Event z Krakowa zajmuje się kompleksową organizacją imprez firmowych, eventów biznesowych, spotkań integracyjnych i wyjazdów incentive. Tworzymy wydarzenia dla firm z branży IT, finansów, produkcji, logistyki i sektorów kreatywnych.


    Realizujemy imprezy firmowe w Krakowie i Małopolsce, a także w całej Polsce, w tym w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu, Łodzi, Katowicach i Lublinie.


    Organizujemy kolacje firmowe, gale, tematyczne wydarzenia wieczorne, pikniki, team building, wyjazdy integracyjne, konferencje, eventy plenerowe oraz imprezy świąteczne. Dostarczamy scenariusze, atrakcje, technikę, dekoracje i pełną obsługę produkcyjną.

    Działamy w Krakowie i obsługujemy klientów z całej Polski oraz międzynarodowych zespołów.


    Kitchen Event Sp. z o. o. NIP : 6751768087

    Telefon:

    +48 730 207 272

    E-mail:

    manager@kitchen-event.pl
    Używamy plików cookie, aby ulepszyć stronę
    OK